fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

קליפ בת מצווה

ילדה רוקדת בחוף הים

כל כלת בת מצווה מחכה בקוצר רוח לקליפ בת המצווה שלה.

כאשר מגיע הזמן להתחיל לחפש צלם שיפיק עבורכן את קליפ הבת מצווה מומלץ לגבש רעיון ראשוני כלשהו. האם הקליפ הוא קליפ מוזיקלי בסגנון ה MTV? האם יש צורך באולפן הקלטות כדי להקליט שיר? רוצים לעשות קליפ אקשן עם אפקטים בסטודיו עם מסך ירוק? אולי בכלל יש צורך לרכוש כרטיס טיסה ולטוס לצלם את הקליפ בלוקשיין אירופאי או אקזוטי כלשהו…?

הקליפ הוא ההזדמנות של כל כלת בת מצווה להגשים את החלום שלה ולהפוך לכוכבת ליום אחד.

אז הכנו לכם רשימה של טרנדים חמים לקליפים לבת מצווה

קליפ בת מצווה בחו״ל

טרנד חדש המשלב טיול בת מצווה וצילומי וידאו קליפ- משפחות יוצאות מחוץ לגבולות ישראל על מנת לצלם קליפ עם לוקיישנים מדהימים ומקוריים באווירה אירופאית.

כיום כבר ניתן לרכוש כרטיסים כמעט לכל יעד באירופה במחיר מצחיק של טיסות לואו קוסט, לפעמים מדובר במחירים מצחיקים של כמה עשרות דולרים. כל יעד מסתכם בכ3-4 שעות טיסה, תיק טרולי ומלון או דירה להשכרה דרך פלטפורמות כמו בוקינג או Air bnb ומצאתם לכם חופשה בחו״ל במחיר משתלם במיוחד. כמובן שככל שתתקרבו לקיץ כך תתקשו למצוא דילים משתלמים. לכן מומלץ לתכנן את צילום הקליפ מבעוד מועד ואפילו להפתיע באירוע הקיצי שלכם בקליפ אירופאי חורפי במיוחד.

איך עושים את זה?

אז כמובן שהאופציה הפשוטה ביותר היא להטיס את הצלם יחד איתכם, תצטרכו לשאת בהוצאות הטיסה, לינה והארוחות למשך יומיים לפחות. שזהו המינימום ההגיוני לצילוים בחו״ל בהם תתרוצצו ממקום למקום בחיפוש לוקיישנים ובימוי סצינות יפות. אומנם זאת לא האופציה הזולה ביותר אבל היא הבטוחה ביותר, מאחר ואתם אלה שבוחרים את הצלם שלכם ויודעים בדיוק איזה רמה ואיכות עבודה תקבלו, כמובן שתמיד קל וכיף יותר להתנהל בשפת האם שלכם ולא לשבור שיניים בניסיון לתקשר עם צלם מחו״ל.

מומלץ לעבוד עם צלם עם ניסיון בצילומים בחו״ל או צלם שיודע להתמצא שם. כך תחסכו זמן יקר בהתברברויות וחיפוש מקומות יפים שגם מותרים לצילום. ואם כבר חו״ל תקפידו שהצלם ידע לתפעל דראון (רחפן קטן שמצלם), או שידע להשכיר שירות כזה ביעד אליו אתם טסים. כי אם כבר טסתם לחו״ל אסור לכם לפספס שילוב של צילומים ממבט מעוף הציפור.

תוכלו לערוך מחקר מקדים בארץ לגבי צלמים או חברות צילום שנמצאים באזור אליו אתם טסים ולתאם איתם להתלוות אליכם לצילומים עבור קליפ. לפני שאתם סוגרים צלמים שלחו להם דוגמאות לקליפים שדומים או מתארים את מה שאתם רוצים לעשות, בקשו מהם דוגמאות לעבודות שהם עשו שדומים עד כמה שניתן לסגנון שאתם מחפשים. לאחר מכן תאמו איתם את כל הפרטים.

ֿשימו לב כי לא תמיד צלם מקומי בהכרח משתלם יותר מצלם ישראלי, למרות שעל פניו אין צורך בתשלום נוסף עבור טיסות והוצאות לינה, ייתכן ותצטרכו לשלם עבור ארוחות (תלוי מה מקובל באותה מדינה) הפערים הגדולים יכולים להיות בשכר אותו מבקש הצלם ובעלויות נוספות עבור השכרת ציוד. באירופה התמחור מתבצע בצורה שונה, צלמים אירופאיים גובים עבור כל דבר בנפרד, שעות עבודה, שימוש בציוד, עריכה וכו׳. כך שבסופו של דבר יכול מאוד להיות שהעלויות לשכור צלם מקומי יהיו גבוהות יותר מלהטיס צלם ישראלי. לכן הקפידו לברר את כל הפרטים לגבי מה כלול במחיר.

אופציה נוספת היא לשכור צלם מקומי בחו״ל עבור צילומי הקליפ ולבקש ממנו להעביר את חומרי הגלם שצולמו לדיסק קשיח. כמובן שעליכם לרכוש דיסק קשיח מראש עבור מטרה זו. בסיום הצילומים הצלם יעביר את כל החומרים שצולמו אל הדיסק שבסופו של דבר יגיעו לעריכה בארץ.

כך תוכלו לשלוט יותר על התוצאה מאחר והחומרים יעברו אל עורך לבחירתכם, תוכלו לבקש לשבת איתו בעריכה או להראות לו דוגמאות של קליפים שאליהם אתם שואפים

בגדול, במידה והטסתם צלם ישראלי שמגיע עם כל הציוד שלו איתו, רוב הסיכויים שהוא ממש לא הולך להתחשבן איתכם על שעות עבודה, אם הוא בא ליומיים הוא ינצל את היומיים האלה עד תומם על מנת להוציא את הצילומים הטובים ביותר שניתן, כולל איתור מקומות מיוחדים שמצטלמים בצורה מדהימה, בסופו של דבר התוצאה בעיקר תלויה בכישוריו של הצלם.

 

קליפ בת מצווה מושלם בארץ

עם כל הכבוד ארצנו הקטנטונת מלאה במקומות מדהימים לצילום, הקסם במדינה שלנו הוא שבמקום אחד קטנטן אפשר למצוא מצד אחד שלג בצפון ושפע של יער ירוק ומהצד השני ים, עתיקות ומדבר.

בארץ אפשר למצוא מקומות עתיקים המזכירים אתרים אירופיים כמו יפו ועכו העתיקה, ירושלים, חיפה ועוד מגוון רחב של אתרים שתוכלו להוציא בהם צילומים מדהימים.

ליצור קליפ אחד המשלב מגוון מקומות. הסגנון הזה מאפשר לכם להשתעשע בהחלפת בגדים ולוקיישנים מרהיבים על רקע שיר נבחר או שיר מקורי שנכתב במיוחד לכתוב האירוע.

במידה ובחירת השיר היא משמעותית וחשובה עבורכם, ראשית הגדירו מהו השיר שעליו הקליפ מתבסס. ברגע שהצלם יודע מה השיר, על מה הוא מדבר ומה הקצב שלו יהיה לו הרבה יותר פשוט לביים את השוטים, לבחור לוקיישנים ואפילו להמליץ על בגדים מתאימים.

במידה ואין לכם שיר ספציפי שאתם מעדיפים, הגדירו האם זהו קליפ בקצב איטי ורגוע או שזה הולך להיות קליפ מהיר ומקפיץ.

קליפ בת מצווה יום בחיי

בנות רבות בוחרות להפגין את כישוריהן בקליפ הבת מצווה שלהן. בין אם זה שיר מקורי המוקלט באולפן הקלטות או ריקוד מטורף עם החברות הטובות או קבוצת רקדנים מקצועיים שמבוצע על ידי כיראוגרף מקצועי.

אחרות דווקא בוחרות לשלב את התחביב שלהן כמו רכיבה על סוסים, משחק כדורסל, ריקוד בלט או כל פעילות אהובה אחרת.

הקליפ מציג את חייה ואת אופייה של הכלת הבת מצווה, מאין מבט חטוף פנימה אל יום בחייה החושף פרטים ותחביבים אישיים.

רשמו תסריט המתאר יום בחיי הילדה, כדי להצליח להכניס יום שלם אל תוך קליפ קצרצר הקפידו לבנות רצף אירועים הגיוני.

רשמו לעצמכם מה אתם רוצים להציג באותו יום, לדוגמה כיצד הילדה מתכוננת לתחרות ריקודים, לתחרות רכיבה על סוסים או סתם יום בבית הספר. מפו את הפעולות הרגילות והייוחדיות לאותו היום, כיצד והיכן הן מתבצעות. הציגו את התסריט לצלם על מנת שיוכל לתכנן את השוטים הדרושים לו. במידה והצלם בעל יכולות בימוי הוא יוכל לעזור לכם לבנות תסריט הגיוני ולהרכיב את השוטים הרלוונטיים לסיפור יחד איתכם.

קליפ בסגנון לטיני

הקליפ הלטיני יכול להיות מצולם בארץ או בחו״ל אך הוא יתמקד בעיקר בצילומי תקריב- צילומי תקריב לפנים ושילוב של הילוך איטי התואם את מקצב המוסיקה.

במידה והילדה בעלת יכולות ריקוד מומלץ לשלב ריקוד לטיני על מנת לתת עומק נוסף לקליפ.

בוחרים לוקיישנים של שווקים, שכונות בניינים בסגנון אירופאי ישן, שדות וכו׳. מומלץ לבחור בבגדים צבעוניים או בעלי צבעים בוהקים וכמובן לא לשכוח לחייך.

אפשר לשלב בין בקליפ צילומי יום וצילומי לילה, שעת השקיעה היא השעה הטובה ביותר עבור הצילום ומומלץ לנצל אותה על מנת לייצר צילומים מרהיבים בתאורה טבעית. שימו לב כי בחורף הימים קצרים ומומלץ מאוד להתחיל את יום הצילומים מוקדם ככל האפשר.

השתדלו לא לתאם את הצילומים לסוף השבוע מכיוון שמקומות רבים סגורים בשבת או לחלופין מלאים עד אפס מקום. לכן מומלץ לצאת לצילומים כאשר כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

לא פעם תמצאו את עצמכם ואת הצלם שאיתכם מאלתרים תוך כדי תנועה. כי לא משנה עד כמה תבואו מאורגנים עם תסריט מוכן, רעיונות חדשים צצים ומופיעים להם במהלך העבודה, אותם רעיונות שלא חשבתם עליהם מקודם יכולים להתגלות כהברקה של ממש.

מקומות נבחרים לצילומים

רמת הגולן בתקופת החורף המושלגת

שדה פרגים, קיבוץ דליה

עמק המעיינות, בית שאן

נחל השופט, רמות מנשה

אתרים מומלצים חיפה והסביבה

יערות הכרמל ובית אורן

פארק הירקון

טיילת לואי, כרמל חיפה

עין אפק, קריית ביאליק

פארק נשר והגשרים התלויים

הגנים הבאהיים, חיפה

עכו העתיקה

אתרים מומלצים לצילומים במרכז

פארק הקישון, תל אביב

חף האקוודוקט, קיסריה

יפו

מוזיאון הרכבת, תל אביב

הגן היפני, חולון

אגם הצליליםֿ, ראש העין

אתרים מומלצים לצילומים בירושלים

השקדיות בלטרוןֿ

העייר העתיקה

גן לאומי עין חמד

שוק מחנה יהודה (בשבתות)

אתרים מומלצים לצילומים בדרום

תמנע- צילומי מדבר

ים המלח עין בוקק

הקניון האדום

Gallery minus 430- מבני גריפיטי

 

לעוד אתרי צילום מיוחדים בארץ

כתבות נוספות בנושא

בוק בת מצווה

מחיר בוק בת מצווה

כולנו יודעים שבוק בת מצווה הוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת 12. בין אם אתם מתכננים הפקת ענק במדבר, חגיגות סטנדרטיות באולם אירועים או משהו

להמשך קריאה »
צלם וידאו לבת מצווה

צילום בת מצווה

בסופו של יום אחרי כל ההכנות, ההתארגנויות וההוצאות על אירוע בת מצווה שקורה פעם בחיים ומסמל את המעבר של ילדתכם הקטנה מילדות לבגרות האירוע מגיע לסיומו

להמשך קריאה »
צילומי ילדה לבת מצווה

בוק בת מצווה

לא משנה איך הולך להראות אירוע הבת מצווה שלכם, בין אם הוא קטן או גדול, מנצנץ או צנוע. בכל מקרה בוק בת מצווה כנראה שאתם הולכים

להמשך קריאה »