fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

בוק בת מצווה

צילומי ילדה לבת מצווה

לא משנה איך הולך להראות אירוע הבת מצווה שלכם, בין אם הוא קטן או גדול, מנצנץ או צנוע. בכל מקרה בוק בת מצווה כנראה שאתם הולכים לעשות. בוק בת מצווה הוא אחד הדברים שעושים את ההבדל הגדול בין סתם עוד יום הולדת חגיגית לבין סימון אבן דרך בחיי ילדתכם המתבגרת.

צילומי הבוק הופכים להיות יום שכולו מוקדש לכלת הבת מצווה. יום שמנציח את המעבר שבין הילדות התמימה אל הבגרות. אם תעשו בחירות נכונות יום הצילומים יכול להיות חוויתי ומהנה במיוחד. אז ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש לכם החל מהבחירה בצלם ועד להכנות…

איך בוחרים צלם לבוק בת מצווה?

צילומי ילדות בסטודיו לבוק בת מצווה

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור בצלם חברותי, נעים וסבלני. בכל זאת מדובר פה בנערה מתבגרת. אך לא פחות חשוב הוא להתחבר ל ״האני מאמין״ של הצלם. ישנם צלמים שאוהבים להפוך את הילדה לאישה קטנה. במקרים אלו הילדה תעבור איפור וסטיילינג. הצלם יביים ויעמיד את הילדה במטרה לגרום לה להראות נשית ובוגרת יותר. לרוב, הקומפוזיציה של התמונות תנסה לחקות צילומי אופנה. צלמים אחרים דווקא יבחרו להדגיש את התמימות והילדותיות שעדיין קיימת בגיל 12. התמונות יעברו ריטוש בצורה עדינה. פניה של המצולמת יהיו כלל או כמעט ללא איפור, הקומפוזיציה הנבחרת תהיה ילדותית ומשעשעת.

בקשו מהצלם להראות לכם כמה שיותר דוגמאות בהתאם לסגנון שלכם. שימו לב האם סגנון מסויים נראה ״מושקע״ או מקצועי יותר מסגנון אחר. במידה וכן יתכן שהצלם משתדל לרצות את כלל הלקוחות אבל התשוקה האמיתית שלו היא לסגנון מסויים. במידה וזהו אינו הסגנון שלכם ההמלצה שלנו היא להמשיך בחיפושים אחר צלם אחר. בחרו בצלם ובסגנון התואם יותר את הסגנון האישי של כלת הבת מצווה. ככל שיהיה יותר חיבור בין הסגנון של הצלם לסגנון של המצולמת הצילומים יתנהלו בזרימה טובה יותר והתוצאות יהיו משביעות רצון.

איפה כדאי לצלם בוק לבת מצווה?

צילומים של ילדה מתוך בוק בת מצווה

אחת השאלות המטרידות ביותר היא איפה כדאי לצלם? האם כדאי להצטלם בסטודיו או בצילומי חוץ? אז לפני שאתם בוחרים בסטודיו או בשדה שיבולים חשוב לדעת כמה דברים:

  1. שעות צילום – צילומי חוץ מתבצעים בשעות מסויימות בהן התאורה היא התאורה האולטימטיבית עבור צילומים. טווח השעות הזה הוא דיי מצומצם. מדובר בשעות הצהריים ועד השקיעה. בעולם הצילום כשמדובר בצילומי חוץ, צלמים מקצועיים משתדלים לעשות את הצילומים בשעת הזהב – זוהי השעה הטובה ביותר לצילומים. התאורה הטבעית הופכת להיות אופטימלית ויש האומרים קסומה לצילומים. שעת הזהב היא זמן מועט אחרי הזריחה ושעה לפני השקיעה. שעה בה השמש נמצאת נמוך ביחס לאופק. לעומת זאת לצילומים בסטודיו אין שום הגבלה מבחינת השעות, מאחר והסטודיו הוא מקום סגור. לצלם יש שליטה מלאה על התאורה, הוא ישתמש בפלאשים ובתאורה מלאכותית על מנת ליצור את התנאים הטובים ביותר לצילום.

2. סגנון צילום– האם כלת הבת מצווה היא ילדה משוחררת שאוהבת מצלמה? או האם היא ילדה ביישנית שמתקשה בפוזות וחיוכים מבויימים? במידה וכלת הבת מצווה מעדיפה אווירה נינוחה וטבעית בה היא מצטלמת בסגנון פאפרצי (הצלם כאילו לא קיים) העדיפו צילומי חוץ. תשומת הלב של הילדה תהיה מכוונת כלפי הסביבה שלה כמעט וללא מבט ישיר למצלמה. לעומת זאת, אם הילדה טורפת את המצלמה, צילומי סטודיו יאפשרו לכם להשתגע בצילומים מקוריים במיוחד. בחרו בסטודיו עם מגוון רחב של תפאורות ואביזרים. תוכלו לשלב מסך ירוק המאפשר ליצור כל רקע שרוצים באמצעות תוכנת עריכה ולעוף עם הדמיון.

3. נוחות– עד כמה כלת הבת מצווה בנוייה להתארגנות בטבע? למרות שלא מדובר בשעות צילום ארוכות, ושעות הצילום תלויות בעיקר בשמש. ישנן בנות שמתקשות להתארגן ולהחליף בגדים בטבע. לרוב בצילומי חוץ הצלם יביים ויבצע העמדה בשכיבה או ישיבה על אדמה וחול. במידה וכלת הבת מצווה סולדת מכל הקשור לטבע וחוץ, מומלץ לבחור בצילומי סטודיו על מנת לא להשאיר חווייה רעה. נערה זועפת מקשה גם על הצלם הטוב ביותר.

אביזרים לצילומי בוק בת מצווה

בין אם בחרתם בצילומי סטודיו או בצילומי חוץ בדקו עם הצלם איזה אביזרים עומדים לרשותכם. בררו האם הם כרוכים בתוספת תשלום. לרוב סטודיו לצילום יחזיק מגוון אביזרים לצורך צילומים בתפאורות הקיימות במקום. למרות זאת מומלץ לברר אילו תפאורות קיימות ובמידת הצורך להביא פריטים נוספים מהבית. לאביזרים מסוג זה קיים בלאי גבוהה ולא תרצו להיתקע עם זרי ראש או כובעים בלויים. מומלץ להביא אתכם כמה הופעות הכוללות שמלות במגוון סגנונות, ג׳ינס, חולצות, נעליים, קשתות, תכשיטים, צעיפים, מעילים ופרטי לבוש מיוחדים ובולטים במיוחד.

במידה ובחרתם בצילומי חוץ, מומלץ להביא שמלה או חליפה בצבעים אחידים ובולטים שבולטים על רקע הסביבה. חשוב שסגנון הלבוש יהיה תואם את האווירה. לדוגמה, במידה ובחרתם להצטלם בחוף הים, מומלץ לבחור בשמלות מתנופפות בסגנון בוהמי.

איפור לצילומי בוק בת מצווה

במידה ואינכם מעוניינם באיפור כלל, מומלץ בכל זאת להביא אתכם מעט אבקת פודרה. בימים חמים או במקומות בהם הלחות גבוהה במיוחד תוך מספר דקות נוצר מראה שומני ומזיע על העור. המראה המזיע יוצר מצח מבריקה בתמונות. הדרך הטובה ביותר לטשטש את ההברקה היא לפדר מעט את אזור הטי בפנים במהלך הצילומים (מצח, אף סנטר). מומלץ להביא גם לובלו למריחה על השפתיים בכדי להוסיף גוון עדין וברק לשפתיים. במידה ואתם מעוניינים באיפור, מומלץ לשאול האם קיימת אפשרות להוסיף מאפרת לצילומי הבוק. ייתכן ולצלם יש מאפרת קבועה איתה הוא עובד והיא מתמחה באיפור לצורך צילומים. צילומים בתאורת סטודיו או צילומי חוץ בתנאי מזג אוויר חמים ולחים דורשים חומרים ושיטות איפור שונות מהרגיל. מקומות מסויימים מציעים חבילות הכוללות צילומים, איפור וסטיילינג.

רעיונות לצילומי בוק בת מצווה

נסיכות בטבע

צילומי פיה ביער

אחד הטרנדים החזקים ביותר בצילומי בת מצווה הם צילומים עם זרים וכתרים על הראש. הבנות אוהבות להצטלם בטבע כמחווה ליצורי היער, לנסיכות, פיות ודמויות מהאגדות. כמו: כיפה אדומה, רפונזל, עמי ותמי, סינדרלה, אליס בארץ הפלאות ועוד. אומנם הצילומים מתקיימים בטבע אך כמעט תמיד יהיה צורך בעבודת ריטוש מקצועית על מנת לייצר מרקמים, צבעים ואפקטים נוספים היוצרים את המראה הסופי המושלם שיזכיר אגדה.

בוק בת מצווה עם סוסים

צילומי ילדה עם סוסים

נראה שיותר ויותר הורים גילו את הרכיבה הטיפולית בעלות מסובסדת לחוג רכיבה על סוסים. או שמא זהו טרנד חדש שהחל באינסטגרם. מה שזה לא יהיה, העובדה היא שהביקוש לצילומים משותפים של כלת בת מצווה עם החיה המפוארת והאצילית ביותר בעולם עלה. בנות מנוסות ברכיבה מצטלמות כשהן רכובות על סוס דוהר לאורך חוף הים. לעומת זאת, המתחילות מצטלמות תוך כדי שהן מברישות או מוליכות את הסוס בחווה. כך או כך התוצאה היא תמונות יפייפיות ואלגנטיות המצלומות באווירת טבע קסומה.

סטודיו לצילומי בת מצווה

צילומים בסטודיו לבת מצווה

הטנרד הבא הוא טרנד על זמני. כלומר הוא לא חלף מאז הוקם הסטודיו הראשון שאיפשר צילומי בת מצווה וכנראה שגם לא יחלוף. הביקוש לטרנד עולה ויורד בהתאמה למקוריות של הסטודיו ולגיוון הקיים בו. על מנת שתוכלו לקבל בוק בת מצווה מגוון יש צורך במגוון רחב של תפאורות ואפשרויות צילום. בנות אוהבות בגדים. הן אהבו אותם לפני גיל 12 והן גם יאהבו אותם הרבה אחרי. לכן, יום צילומים שכולו תלבושות ותפאורה תואמת הוא יום מהנה במיוחד שבסופו תקבלו בוק בת מצווה מושלם.

תוכלו למצוא מגוון תפאורות כמו: תפאורת חורף, בית בובות, שדה פרחים, בית עץ, המערב הפרוע, מגזין אופנה, היפ הופ ועוד.

צילומי פיה ביער

צילום של פיה ביער

סגנון הצילום הזה יכול להזכיר מעט את סגנון הנסיכות בטבע, אך עדיין קיימים הבדלים משמעותיים בין השניים. פיה ביער הוא סגנון צילום שמצולם בתוך יער, כמה שיותר ירוק וצפוף יותר טוב. הרקע יכלול גזעים, צמחייה סבוכה ואדמה. מצד אחד הזמן הטוב ביותר לצילומים מהסוג הזה הוא בעונת האביב, כאשר כל היער פורח ומתכסה בירוק. הצלמים משתמשים בתוכנות עריכה המאפשרים לבצע את הצילומים לאורך כל השנה. התוצאה תהיה בעיקר תלויה בכישוריו של המעצב הגרפי שמופקד על עריכת התמונות.

בצילומים מהסוג הזה הביאו נזר לראש או כל סוג אחר של הד פיס וכנפיים המתלבשות על הגב. השתמשו בכל סוג של כנפיים כמו כנפי פרפר, מלאך וכו׳. דאגו לשמלה ארוכה או קצרה מנופחת ומוגזמות עד כמה שניתן. ניתן לרכוש חצאית טול ולהתאים להן חולצה או בגד גוף על מנת ליצור את האפקט הנדרש.

טיפ קטן: ככל שהפריט יראה בעינכם מוגזם מדיי או מצועצע מדיי כך הוא יתאים יותר לצילומים מסוג זה.

כתבות נוספות בנושא

בוק בת מצווה

מחיר בוק בת מצווה

כולנו יודעים שבוק בת מצווה הוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת 12. בין אם אתם מתכננים הפקת ענק במדבר, חגיגות סטנדרטיות באולם אירועים או משהו

להמשך קריאה »
צלם וידאו לבת מצווה

צילום בת מצווה

בסופו של יום אחרי כל ההכנות, ההתארגנויות וההוצאות על אירוע בת מצווה שקורה פעם בחיים ומסמל את המעבר של ילדתכם הקטנה מילדות לבגרות האירוע מגיע לסיומו

להמשך קריאה »
ילדה רוקדת בחוף הים

קליפ בת מצווה

כל כלת בת מצווה מחכה בקוצר רוח לקליפ בת המצווה שלה. כאשר מגיע הזמן להתחיל לחפש צלם שיפיק עבורכן את קליפ הבת מצווה מומלץ לגבש רעיון

להמשך קריאה »