fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

אוכל לבת מצווה

אולם אירועים לבת מצווה

אחד הדברים החשובים בכל אירוע בת מצווה הוא האוכל. כמו שכולנו כבר יודעים בסופו של כל אירוע האורחים מדברים על האוכל וכולנו רוצים להשאיר להם טעם של עוד. האפשרויות לקולינריה מבחינת הרכב, סגנון, צורת הגשה וכו׳ הן רבות ומגוונות. כיום כל אחד יכול לבחור את הסגנון המתאים לו מבחינת תקציב, כמות המוזמנים ומיקום האירוע.

כיום חגיגת הבת מצווה שונות ממה שהכרנו בעבר, חלק מהאנשים נצמדים למוכר והאהוב ובוחרים לחגוג באולם אירועים או בגן אירועים מומלץ, אחרים דווקא מחפשים מקום ייחודי או מותאם יותר לקהל הצעיר. לא חשוב מה בחרתם חשוב שהקולינריה תהיה תואמת את התקציב שהגדרתם ואת הטעמים והאווירה שבחרתם לאירוע שלכם.

תוכלו להסתפק בקייטרינג הבית או לשכור קייטרינג חיצוני. ניתן להוסיף שולחנות מעוצבים או גימיקים שונים המייצרים חוויה יוצאת דופן.

אז לפני שתבחרו את הסגנון המתאים לכם, הכנו לכם רשימה של כל האפשרויות העומדות בפניכם.

קייטרינג

בופה עם מנות בשר

הקייטרינג לרוב מורכב משלוש מנות, ראשונות, עיקריות וקינוחים. קייטרינג יכול להיות פתרון נוח לקולינריה צבעונית ״במקום אחד״. כל אולמות וגני האירועים המוסדרים מציעים את הקייטרינג שלהם. לרוב במקום עובד צוות מטבח קבוע ושף המרכיב מגוון מנות. ממנות אלו אתם בוחרים את התפריט המועדף עליכם לאירוע. הקייטרינג יכול להיות מוגש בצורה של הגשה לשולחן, סגנון בופה, או משולב. רוב המקומות מאפשרים לכם לבצע התאמות בהתאם לסגנון המועדף עליכם. במקומות שאינם מוסדרים לצורך חגיגות בת מצווה יש לבחור את חברת הקייטרינג באופן עצמאי. לרוב החברה תוכל גם לספק את כלי האוכל, המזנון, שולחנות וכסאות וכו׳ (בהתאם לנדרש).

לעיתים אנשים בוחרים לשלב בארוחה גם שולחנות ייחודיים כגון שולחנות שוק או שולחנות מתוקים. מומלץ לבדוק האם חברת הקייטרינג מספקת שירותים נוספים מהסוג הזה. ייתכן והיא יכוהל לבצע התאמות במנות הקיימות על מנת לייצר עבורכם שינוי והסבה לסגנון המבוקש.

שולחנות שוק

בשרים במזנון

שולחן שוק הוא סגנון חדש של הגשה שהופך להיות פופולארי במיוחד. סגנון השוק הוא שולחן גדול עליו פורסים מגוון מאכלים בשריים או חלביים כגון: חלות, כריכים, בשרים, ירקות, סלטים, מטבלים, מטוגנים ועוד. השולחן מציג שפע גדול והוא נראה מרשים וצבעוני במיוחד .

עלויות השולחן משתנות בהתאם לבחירת התפריט וסוגי המאכלים.

שולחנות השוק מתאימים בעיקר לאירועים בסגנון צעיר ואנרגטי, הוא מתאים במיוחד לאירועים עם סגנון הגשה בצורת בופה.

עוגות מעוצבות

עוגה מעוצבת

עוגה מעוצבת היא חובה בכל אירוע. לא חשוב באיזה סגנון ארוחה בחרתם, העוגה מדגישה כי היום הזה הוא כולו לכבוד כלת הבת מצווה. היום אנשים כבר לא מסתפקים בעוגה טעימה, הם רוצים שהיא תהיה מרשימה לא פחות. ניתן להזמין עוגה בכל צורה, צבע וטעם שרק רוצים. החל מהצבע האהוב על כלת הבת מצווה ועד לתחביבים והדמויות האהובות.

בסופו של דבר העוגה המעוצבת היא מייצג אומנותי שכולם רוצים לטעום.

את העוגות המעוצבות ניתן לחלק לשתי קטגוריות מרכזיות:

  1. עוגת בצק סוכר– עוגת שכבות של ספוג וקרם במגוון טעמים וצבעים המצופה בבצק סוכר. הבצק סוכר מאפשר פיסול ועיצוב של דמויות וצורות, כך שניתן להזמין עוגה בהתאמה אישית ובעיצוב ייחודי.
  2. עוגת זילוף– גם כאן לרוב מדובר בעוגת שכבות של ספוג וקרם. להבדיל מעוגת בצק סוכר, עוגת הזילוף מעוצבת בקרם וקצפת, לרוב יוצרים דמויות בעזרת זילוף של צבעים וצורות שונות, ניתן להוסיף אלמנטים נוספים העשויים שוקולד או בצק סוכר על מנת לתת נפח נוסף לעיצוב..

שולחנות מתוקים מעוצבים

קולינריה של קינוחים מעוצבים

שולחנות מתוקים הם שולחנות קינוחים מעוצבים המציגים מגוון קינוחים מרשימים וטעימים המוגשים בשני סגנונות, הראשון הוא שולחן שעליו מתבצעת הכנת הקינוחים אל מול עיניהם של האורחים והשני הוא הכנה ל שולחן מעוצב ומלא קינוחים מראש. כך או כך זהו מיצג מרשים וטעים במיוחד.

לרוב בר הקינוחים הוא תוספת לארוחה הקיימת. ניתן להוסיף אותו לכל מקום ולכל סגנון של קייטרינג בין אם זה באולם או בגן אירועים מוסדר, או במקום מיוחד שהוסב לצורך חגיגות הבת מצווה.

במידה ובחרתם להוסיף שולחן קינוחים מעוצב דרך ספק נוסף שאינו קשור לקייטרינג הקיים, ברשותכם 2 אפשרויות לבחירה:

  1. להוסיף את שולחן הקינוחים לתפריט הקיים – כך האורחים יוכלו להנות מקינוחים המוגשים על ידי חברת הקייטרינג באירוע ובנוסף משואו אוכל מרשים במיוחדֿ עם קינוחים נוספים.

2. בררו עם חברת הקייטרינג לגבי הגשה של מנות ראשונות ומנות עיקריות בלבד. בדקו האם החברה מסכימה לבצע שינויים והתאמות במחיר לצורך כך. לעיתים הקינוחים אינם תופסים חלק משמעותי בעלות הקייטרינג ויהיהכדאי להשאיר גם את הקינוחים המוגשים, בנוסף לאלו המוצגים בשולחן המעוצב.

לא חשוב באיזה סגנון של קולינריה תבחרו, אל תשכחו להתחשב באורחים הסובלים מרגישויות למזון. דאגו כי לכל אחד יהיה משהו שהוא אוהב ויכול לאכול. כך שכולם יצאו בסוף עם טעם של עוד.

כתבות נוספות בנושא

מזנון מעוצב לבת מצווה

קייטרינג

נהוג לומר כי על שלושה דברים עומד אירוע: אוכל, אלכוהול ומוסיקה. שלושת הדברים האלה הם הנושאים העיקריים שיעסיקו את האורחים בימים ובשבועות שאחרי אירוע הבת מצווה.

להמשך קריאה »