fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

צילום בת מצווה

צלם וידאו לבת מצווה

בסופו של יום אחרי כל ההכנות, ההתארגנויות וההוצאות על אירוע בת מצווה שקורה פעם בחיים ומסמל את המעבר של ילדתכם הקטנה מילדות לבגרות האירוע מגיע לסיומו ואנו נשארים רק עם החוויות והזכרונות שלנו מאותו ערב מושלם.ֿ

הצילום הוא הדרך היחידה לשמר את הזכרון וחווית האירוע ״טרייה״ עד כמה שניתן, בין אם זה שיתוף האירוע עם חברינו ברשתות החברתיות מיד בסיום האירוע או בין אם זה זכרון שמור לשנים קדימה בהם נתמוגג בהתרפקות על זכרונות העבר.

בסופו של דבר הצילום הוא הדבר היחיד שנותר לנו מהאירוע ולא מומלץ לזלזל בו.

 

צוות מקצועי

צלמים מוכשרים ומקצועיים ידעו לספר את הסיפור של אותו הערב דרך עדשת המצלמה. צילום הוידאו שלך אירוע צריך להיות מתוכנן ומאורגן מראש בהתאמה לאירוע. הצלם חייב לשאול ולהתעדכן מה קורה באירוע, האם יש הופעות או אירועים מיוחדים שמתוכננים שדורשים ממנו להכין זוויות צילום נוספות או צוות צילום גדול יותר או ציוד צילום.

 

בחירת אנשי מקצוע

לעיתים אנשים מעדיפים לסגור עם חברת צילום או צלם ספציפי כלשהו שהופך להיות אחראי על כל תחום הצילום באירוע בשל הנוחות, כך שהם יצטרכו להתנהל עם גורם אחד לגבי כל נושא הצילום באירוע. חשוב להבין כי צלם וידאו וצלם סטילס הם שני מקצועות נפרדים לחלוטין. לרוב גם ציוד הצילום שיש ברשותם משמש אותם רק לאחד מבין השניים. לא תמיד אפשר למצוא צלם או חברה שיודעת לבצע את שני הדברים על הצד הטוב ביותר. לכן במידה ובפגישת ההיכרות שלכם עם צלמי האירוע אהבתם את עבודת הוידאו אך לא התחברתם אל צילומי הסטילס, תוכלו תמיד לבקש לסגור איתם רק חבילת וידאו ואת צילומי הסטילס לסגור מול צלם אחר שמתמחה בכך.

 

יצירת זכרונות

 כאשר הסרט עשוי בקפידה מבחינת הצילום והעריכה הצופה כאילו חוזר לחוות שוב את אותה החוויה מחדש, בדיוק כמו סרט קולנוע שמספר את האירוע ברצף הגיוני המלווה במוסיקה תואמת לצורך העצמת חווית הצפייה. אם חשוב לכם לקבל סרט בת מצווה ברמה מקצועית וגבוהה שימו לב לדקויות כאשר הצלם וידאו מציג לכם את עבודותיו – האם המוסיקה תואמת את סגנון האירוע? האם כל הסרט מתנגן על מוסיקה אחת או שיש חילופי מוסיקות בין מצבים שונים ואירועים שונים בתוך הסרט? (לדוגמא כניסת אורחים- מוסיקה שקטה, ריקוד אבא ובת- מוסיקה מרגשת, ריקודים ברחבה- מוסיקה קצבית וכו׳) האם השוטים הם נקיים ואסתטיים ואינם חתוכים  או מכילים כל מיני דברים מיותרים כמו אזורי מטבח, מחסן, כבלים של גופי תאורה וכו׳.

צלם מקצועי יודע לביים את צוות הצילום ולהעמיד אותם במקומות אסטרטגיים כך שבסרט החתונה צוות הצילום הוא בלתי נראה ואינו נכנס בפריימים, אף אחד לא רוצה לראות צלם מתרוצץ בזמן הריקוד המרגש של אבא ובת ברחבה.

 

צילום תמונות

את צילומי התמונות הנדרשים לאירוע בת מצווה ניתן לחלק לכמה קטגוריות:

  • בוק בת מצווה– הצילומים אינם מתקיימים ביום האירוע אלא מספר ימים לפני, ניתן לבצע את הצילומים בתוך סטודיו על רקעים שונים, תפאורה מיוחדת ואביזרים. ניתן לבצע את הצילומים גם בחוץ על רקע שדות, חוף ים, חוות סוסים ומקומות אחרים בעלי רגש סנטימנטלי כלשהו, למשל אם הילדה רוקדת בלט ניתן לבצע צילומים תוך כדי ריקוד. פעמים רבות התמונות הנבחרות מוקרנות במצגת בזמן האירוע.
  • צילומי משפחה –  מומלץ שאחד מצלמי הסטילס באירוע יתמחה בצילומי משפחה, על המשפחה להגיע כחצי שעה לפחות לפני האורחים, בזמן הזה מתבצעים צילומי משפחה בבימוי והעמדה של הצלם ללא הפרעה.
  • צילום אירוע– תלוי בגודל האירוע, לרוב יהיו בין צלם אחד לשניים שיסתובבו במהלך האירוע ויתעדו אותו בצילומי סטילס, צילום האורחים מסביב לשולחנות, צילום הריקודים ברחבה וצילום כלל האירועים המתרחשים בבת מצווה.
  • צילום מגנטים– צלם מגנטים יכול להיות צלם שעובד מטעם חברת הצילום ששכרתם או צלם חיצוני שהגיע לבקשתכם, לעיתים המגנטים מודפסים מתמונות סטילס נבחרות שמצולמות על ידי הצלם שצלם באירוע או שניתן לייעד צלם למגנטים בלבד, כל תמונה שיצלם תודפס למגנט. עלויות הצילום תלויות בעיקר באיכות וגודל החומרים שעליהן יודפס המגנט. אפשרויות ההדפסה, העיצובים והגדלים הם בלתי נגמרות- החל ממגנטים סטנדרטיים ועד למגנטים המדמים שער מגזין מודפס. 

 

קליפ בת מצווה

קליפ בת מצווה הוא אחד הטרנדים המבוקשים ביותר, לא בטוח שניתן לקרוא לו טרנד מאחר שכבר מעל כשני עשורים הדרישה לצילומי וידאו קליפ לבת מצווה ממשיכה להיות גבוהה. הדבר היחיד שמשתנה כל הזמן הוא סגנון הצילום, אופי הקליפ וסוג הקליפ שחולף יחד עם הטרנדים החמים ברשתות החברתיות. קליפ בת מצווה הוא כבר מזמן לא עוד סרטון שמוקרן בהפסקה בין הגשת המנות באולם, שבמקרה הטוב הדודה והסבתא ישימו אליו לב וימחאו כפיים. הוא קודם כל חייב להיות מותאם לרשתות החברתיות, לתת לכלת הבת מצווה להפוך לכוכבת ששוברת את הרשת. הקליפים כיום מצולמים באיכות גבוהה מאוד. במידה ואתם בוחרים להשקיע במיקום, תלבושות, רקדנים או תסריט מעולה תוכלו להנות מתוצאה שלא נופלת מהאומנים הגדולים בשוק. מוזמנים לקרוא על רעיונות וטרנדים נוספים לקליפים לבת מצווה

כתבות נוספות בנושא

בוק בת מצווה

מחיר בוק בת מצווה

כולנו יודעים שבוק בת מצווה הוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת 12. בין אם אתם מתכננים הפקת ענק במדבר, חגיגות סטנדרטיות באולם אירועים או משהו

להמשך קריאה »
צילומי ילדה לבת מצווה

בוק בת מצווה

לא משנה איך הולך להראות אירוע הבת מצווה שלכם, בין אם הוא קטן או גדול, מנצנץ או צנוע. בכל מקרה בוק בת מצווה כנראה שאתם הולכים

להמשך קריאה »
ילדה רוקדת בחוף הים

קליפ בת מצווה

כל כלת בת מצווה מחכה בקוצר רוח לקליפ בת המצווה שלה. כאשר מגיע הזמן להתחיל לחפש צלם שיפיק עבורכן את קליפ הבת מצווה מומלץ לגבש רעיון

להמשך קריאה »