fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

5 דברים שכדאי לעשות לפני אירוע הבת מצווה

דברים שכדאי לעשות לפני אירוע בת מצווה

אירוע הבת מצווה הולך ומתקרב. הלחץ גובר ואנחנו לא מפסיקים לחשוב על כל הדברים הקטנים והגדולים שנותרו לנו לעשות. כל אותן דאגות משפיעות רבות על הלילות ועל הימים שלנו. אתם עושים טלפונים לספקים, עונים לשאלות של מוזמנים, מחפשים אחר אטרקציות מהנות ומתמודדים עם התפרצויות זעם בחסות ההורמונים של כלת הבת מצווה. מה שבטוח הוא שבהחלט יש כמה דברים שכדאי עשות לפני אירוע כדי להרגיע את המצב.

במאמר הבא הכנו לכם 5 טיפים חשובים לדברים שכדאי לעשות לפני אירוע בת מצווה. טפים שיעזרו לכם לצלוח את ההכנות לאירוע בצורה הקלה ביותר. ככל שתהליך הארגון יהיה פשוט ונעים יותר, כך החוויה כולה תהיה טובה ומהנה יותר. בסופו של דבר המטרה העיקרית שלכם היא להנות, ליצור זכרון משפחתי מושלם ולשמור על שפיות מקסימלית.

רוגע נפשי לפני אירוע

זהו כנראה הטיפ הקשה ביותר לביצוע. לא פעם אנשים טוענים שאין להם שליטה על תחושת המתח שתוקפת אותם בפתאומיות במצבים שונים. אחרים אף יגדירו את עצמם כאנשים בעלי אישיות לחוצה או עצבנית. אך זה לא בהכרח מדוייק. מצב של עצבים או מתח, נוצר כתוצאה מחשש כי דברים לא ילכו בדיוק לפי התוכניות שלנו או בעקבות תחושה של איבוד שליטה. ברגע שתשלימו עם העובדה כי דברים אכן עלולים להשתבש ולדרוש התאמות מחדש, כך תהיו מוכנים יותר מבחינה נפשית להתמודד עם אתגרים חדשים ולהצליח לשחרר. זכרו כי בסופו של דבר המטרה היא להעניק לכלת הבת מצווה אירוע מיוחד ומרגש. אירוע המסמל תקופה חדשה בחייה של בתכם. 

עיסוי מקצועי לפני אירוע בת מצווה

תאמו לעצמכם ולבני משפחתכם יום מפנק בספא. תוכלו לשלב את הבילוי יחד עם ארוחת בוקר מפנקת, טיפולים קוסמטיים מפנקים, מניקור ופדיקור. בעצם לאפשר לעצמכם יום של שחרור ורגיעה הכולל הכנות וטיפולי יופי למיניהם לקראת אירוע הבת מצווה. עיסוי מקצועי של הגוף והפנים יעזור לכם לשחרר מתחים שהצטברו בגוף לאורך כל התקופה. תרגישו בשחרור מיידי שיבוא לידי ביטוי במראה החיצוני ובתחושה הפנימית שלכם. כמו כן, עיסוי רקמות עוזר להגביר את זרימת הדם בגופנו. זרימת דם מוגברת מעודדת התחדשות של תאים וניקוי רעלים.

טיפול יופי לפני אירוע בת מצווה

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר לנערות צעירות הוא טיפול יופי. כל כלת בת מצווה רוצה להיראות במיטבה לקראת האירוע ולקראת צילומי הבוק בת מצווה בפרט. טיפולי היופי מותאמים לכל גיל והם כוללים שימוש בחומרים טבעיים המזינים את העור ומשפרים את המראה שלו. כמו כן, טיפול יופי מכין את העור לקראת הנחת האיפור ומעניק מראה עור זוהר ובריא יותר. נערות הסובלות מעור בעייתי ופצעונים יכולות לעבור טיפולים קוסמטיים הנועדו לאיזון של העור וטיפול באקנה. במקרים אלו מומלץ להתחיל בטיפולים מספר חודשים לפני האירוע. זאת על מנת להשיג שיפור משמעותי במראה העור.

שינה טובה בלילה לפני אירוע בת מצווה

שינה טובה בלילה היא הבסיס לתפקוד שלנו במהלך היום. לשינה השפעה רבה על מצב הרוח שלנו ולצורה בה אנו מתמודדים עם אתגרים שונים. אנשים הסובלים מחוסר שינה פוגעים בעצמם מבחינה בריאותית. אנשים אלו בעלי יכולת ריכוז נמוכה יותר והם סובלים מהתפרצויות זעם רבות יותר. תשלבו את כל זה עם העובדה שעליכם לתכנן ולארגן אירוע שלם באולם אירועים. בנוסף יהיה עליכם להתמודד עם הפתעות בלתי צפויות ושינויים פתאומיים. מה קיבלתם? פצצה מתקתקת!

בכדי לאפשר לעצמכם שנת לילה טובה, השתדלו להימנע מטלפונים ומשימות הקשורות לאירוע החל משעות הערב. אפשרו לעצמכם זמן רגיעה וזמן משפחה מבלי להפוך את נושא הבת מצווה לשיח המרכזי בבית. הימנעו משתיית משקאות קפאיניים ומאכילת מזון עם כמויות גבוהות של סוכר. כמו כן, מומלץ לאכול ארוחות קלילות לפני השינה על מנת לא ליצור הכבדה על מערכת העיכול שעלולה לפגוע באיכות השינה.

שתייה מרובה של מים לפני אירוע בת מצווה

אומנם זה נשמע כמו הנחייה שהורים נותנים לילדים ביום קיץ חם, אך למים יתרונות רבים מאוד עבור כולם. ראשית כל, שתייה מרובה של מים מעודדת ניקוז רעלים מהגוף ושיפור של זרימת הדם. אנשים המקפידים על שתייה מרובה של מים נהנים ממראה עור פנים זוהר, חלק ובריא יותר. כמו כן, מים עוזרים לתהליך העיכול ולתפקודם של כלל האיברים הפנימיים בגופנו. במידה ותקפידו על שתיית מים מרובה תוכלו לחוש מיד בהבדל מבחינה גופנית ומבחינה אסתטית.

כתבות נוספות בנושא