fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

רעיונות למתנת בת מצווה

מתנות יום הולדת

למצוא מתנה לבת מצווה הוא לא עניין פשוט. מלבד הניסיון להשאר בגבולות התקציב, אנחנו תמיד משתדלים להפתיע, להיות מקוריים יותר ומרגשים יותר מתמיד. יום הולדת 12 הוא יום הולדת מיוחד, בו הילדה הופכת לנערה ועושה את הצעד הראשון אל עבר חייה הבוגרים. תקופה כה משמעותית וסמלית בחיים דורשת מתנה מיוחדת, בין אם זאת מתנה קטנה בתקציב נמוך או מתנה גדולה ומוגזמת – הדגש הוא על להפתיע לרגש. זאת הסיבה שהכנו לכם במאמר הבא מספר רעיונות למתנת בת מצווה

מתנות בתקציב נמוך

ילדה מתרגשת ושמחה מחזיקה קופסאות  מתנה ארוזות

אימוץ כלב – ראשית, חשוב להדגיש כי אנחנו לא חושבים שכלב שווה ערך לחפץ. כלב הוא בן משפחה חדש שמצטרף לתא המשפחתי הקיים. גיל 12 הוא גיל מתאים להענקת סמכויות בטיפול בבעל חיים. לכן במידה והילדה אוהבת בעלי חיים, בגיל 12 היא לחלוטין יכולה לקבל על עצמה את האחריות לטפל בו. במידה והילדה ביקשה מכם כלב במשך זמן רב, זהו הזמן המושלם להסכים ולהפתיע אותה בחבר חדש. ההמלצה שלנו כמובן היא לבקר בכלביות עירוניות ולאמץ כלב נטוש המחפש בית חם.

הופעה – הילדה שלכם מעריצה זמר/ת כלשהי? הפתיעו אותה בכרטיסים להופעה בארץ איתכם או עם חברה קרובה. ברוב המקרים תפקידכם יסתכם בהסעות הלוך חזור אל מתחם ההופעות. במידה וההופעה נמצאת במקום מרוחק מומלץ להכין לעצמכם תוכנית לניצול הזמן. אפשרות נוספת היא להצטרף להופעה ולפקח על הבנות מקרוב.

אקססוריז – אם הילדה חולמת כבר תקופה על שרשרת, צמיד, עגילים, משקפי שמש או כל אקססוריז אחר. כנראה שזה הזמן המתאים להפתיע אותה במתנה שהיא בוודאות תשמח לקבל. הדרך הטובה ביותר לקלוע לטעמה הוא ללכת איתה לקניון או למתחם קניות בו יש מבחר רחב של חנויות וסגנונות. תנו לה לבחור את בעצמה. דרך נוספת פשוטה יותר, היא לגלוש יחד באתרי האינטרנט ולהזמין סט תכשיטים או אקססוריז מחנויות נבחרות.

מתנות בתקציב בינוני

יום שופינג- יום שכולו קניו., אין כמו לנסוע לשופינג במקום חדש ומרוחק שנועד רק לצורך חידוש המלתחה. הפכו את היום ליום כיף של אמא ובת. התחילו בארוחת בוקר מפנקת בבית קפה והמשיכו אל מסע קניות מהנה ומעייף. תוכלו לשלב סרט קומי בקולנוע, מינקור פדיקור או פעילות נוספת שתאפשר לרגליים קצת לנוח.

יום פינוק בספא – יום פינוק של אמא ובת. יום כיף של טיפולי פנים, מסאז׳ים וארוחת בוקר זוגית. מומלץ לבחור בספא המציע את האפשרות לשימוש במתקנים נוספים כמו בריכה, ג׳קוזי וכו׳. ספא המצי פסיליטיס רחב יעזור לכם להאריך את הרגיעה. תמיד ניתן למצוא דילים משתלמים במיוחד דרך אתרים או מועדונים שונים, כגון גרופון, מנוי מפעל הפיס, כרטיס חבר ועוד.

סדנא/ קורס – לילדה יש כשרון או חלום שהיא תשמח להפוך אותו למעט יותר מקצועי? רשמו אותה לסדנה או קורס מקצועי שיוכל לעזור לה ללטש את כשרונה המיוחד. העידן של היום מאפשר לכולנו להפוך כל תחביב לעסק משגשג. אפשרו לבתכם לשפר את כישוריה ולפתוח בפניה דלתות חדשות לעתיד כלכלי טוב יותר.

וידאו קליפ – הילדה אוהבת לשיר או לרקוד? עזרו לה להגשים חלום ולהפיק קליפ מושקע הכולל כריאוגרפיה, רקדנים, אביזרים ואולפן הקלטות. הקליפ יוכל לעלות לרשתות החברתיות, להיות מוקרן באירוע הבת מצווה או לעלות לערוץ היוטיוב של הכוכבת החדשה. הפכו את הטרנד החם של הפקת קליפ בת מצווש למתנת בת מצווה בלתי נשכחת.

מתנות בתקציב בינוני עד גבוה

נערה מופתעת ומתרגשת

סטיילינג– יום סטיילניג עם סטייליסטית שתיצור עבור הילדה סטייל אישי חדש מהרכבה של בגדים ואקססוריז. תוכלו לבחור בין סטיילינג המתבצע אל מול ארון הבגדים והאקססוריז הקיימים. המטרה העיקרית היא ללמד את הילדה לשלב וליצור לוקים מחמיאים ומהנים מהביגוד הקיים. בנוסף, תוכלו לפנק ולהעניק לכלת הבת מצווה יום שופינג מטורף עם סטייליסטית צמודה שתלמד אותה כיצד לקנות ולבחור בגדים בחוכמה.

סדנה עם החברות– אין משהו מהנה יותר מסדנה מפנקת ומהנה עם החברות הקורובות. אחת הדרכים לחגוג בת מצווה לא רק עם מסיבה אלא גם עם ערך מוסף היא סדנה. תוכלו לבחור מבין עשרות סדנאות שונות שמוצעות היום בשוק. סנדת סטיילינג שתעזור למשתתפות להדגיש את האני הייחודי שלהן באמצעות הלבוש. הסדנה תלמד אותן כיצד לבחור בגדים מחמיאים לגזרתן ולשינויים שמתחוללים בגופן. סדנאות בישול ואפייה, סדנאות צילום, סדנאות טיקטוק ליצירת סרטוני וידאו וויראליים, סדנאות יצירה ועוד.

טיול בחו״ל– אין כמו טיול ליעד כלשהו בחו״ל. בין אם תבחרו ביעד רחוק ואקזוטי או בטיול קצר באירופה אין ילדה שלא תשמח לטיול בחו״ל. טיול במדינה זרה עם תרבות ושפה שונה ממה שהיא מכירה. תמיד תוכלו לשלב גם צילומים מקצועיים בחו״ל על ידי השכרת צלם מקומי ובכך להוסיף טאצ׳ נוסף ייחודי לאלבום הבת מצווה.

הופעה בחו״ל– תוכלו להפתיע את בתכם עם כרטיסים להופעה של זמר/ת או להקה בינלאומית. בדקו את לו״ז ההופעות ורכשו כרטיסים. לאחר מכן הזמינו מלון או דירה באזור ההופעה. הילדה תתרגש ממתנה מדהימה המשלבת הופעה וטיול בחו״ל. ואם זה לא מספיק, זוהי דרך נפלאה לשלב טיול אם ובת. גיל ההתבגרות הוא תקופה מאתגרת. בתקופה זו חשוב לרקום ולחזק את הקשרים החבריים שלכם עם בתכם. חזקו את תחושת האמינות והביטחון של הילדה על מנת שתשתף אתכם בכל דבר שיעיק עליה בעתיד. כך לא תצטרכו לחשוש ממה שעובר עליה.

לסיכום

כאשר אתם מחפשים רעיונות למתנת בת מצווה, זכרו כי בסופו של דבר אתם רוצים להעניק מתנה שבאמת תצליח לרגש את כלת הבת מצווה. בבחירת המתנה מומלץ שהמתנה תהיה קשורה לתחביב של הילדה או שהמתנה עצמה תהיה חווייתית.

מתנה שתיזכר למשך שנים ותשאיר חותם משמעותי אצל הילדה.

אומנם הילדה תשמח לקבל אייפון חדש, אבל הוא גם ישכח מהר מאוד ביום בו יצא אייפון חדש נוסף לשוק. לעומת זאת, מתנה שתייצר זכרונות וחוויות היא מתנה שתיזכר לאורך זמן.

כתבות נוספות בנושא