fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

מקומות מקוריים לאירוע

חגיגת בת מצווה מקורית

כשחושבים על מקומות מיוחדים לבת מצווה כמות האפשרויות היא עצומה.

האמת היא שבסופו של דבר הכל עניין של תקציב.

כבר ראינו אירועים מטורפים באמצע מדבר שומם. במקום הושקע תקציב מטורף על מנת להפוך מקום בתולי בטבע למקום שיכול להכיל מאות מוזמנים, רחבת ריקודים, מוסיקה, תאורה והגברה, קייטירינג, שירותים, כיורים, מים זורמים ועוד המון המון דברים שלא היו קיימים בו.

אם אתם לא מתכננים להשתגע אבל רוצים משהו מיוחד ומקורי, עליכם לפעול בכמה שלבים. הדבר הראשון הוא להגדיר מהו סוג האירוע שהולך להיות: חגיגה עבור הילדה וחבריה בלבד, אירוע מצומצם של משפחה קרובה, אירוע של מאות מוזמנים, וכו׳.

אחרי שתדעו מי הקהל שלכם וכמה מוזמנים יש, רק אז אתם הולכים לחפש אחר מקום מיוחד לחגיגת הבת מצווה. יהיה לכם הרבה יותר לכוון את החיפושים שלכם למקום הנכון.

כדי לעזור לכם בחיפושים הכנו לכם רשימה של כמה רעיונות:

לופט

מתחם לופט

הלופט הוא מתחם הנועד למסיבות ולארועים קטנים עד בינוניים. לרוב הלופט הוא מתחם ללא אפשרות לינה המאובזר בכל מה שתצטרכו על מנת לקיים מסיבה בלתי נשכחת. הלופט מכיל אטרקציות שונות כמו: בריכה, ג׳קוזי, שולחנות סנוקר ופינפונג, פינת מנגל, מטבח מאובזר,מערכת הגברה וקריוקי, ושירותים. הלופט מתאים במיוחד למסיבות בת מצווה בהם רוב או כל המוזמנים הם החברים של הילדה. כמובן שגם המשפחה הקרובה מוזמנת להצטרך למסיבה.

למי שרוצה חיים קלים, מומלץ להזמין קייטרינג או שולחן שוק.השכירו את שירותיו של די.ג׳יי שירקיד את הילדים ברחבה.

היתרון בלופט הוא שמעבר למסיבת הריקודים, הוא מעניק פרטיות ומגוון רחב של אטרקציות. הוא יכלול אטרקציות כמו בריכת שחייה, ג׳קוזי, קריוקי, משחקי שולחן ועוד. לאלה שרוצים לחסוך או סתם אוהבים למנגל, חלק מהלופטים מספקים פינת ברביקיו מקצועית שבה תוכלו להכין מגוון בשרים על האש עבור האורחים.

שירותים נוספים להם תדרשו בלופט: די.ג׳יי, קייטרינג, השכרת שולחנות וכסאות במידת הצורך, עיצוב המקום

וילה

וילה עם בריכה

בדומה ללופט גם הוילה היא מתחם בו תוכלו לערוך את אירוע הבת מצווה. רוב הוילות מאובזרות גם כן בבריכת שחייה, מטבח, שולחנות סנוקר, קריוקי, פינת ברביקיו וכו׳.

להבדיל מהלופט רוב הוילות מושכרות למינימום של לילה או שניים. כך שבמידה ואין לכם שום צורך באופציית הלינה שהוילה מחייבת, האפשרות הטובה יותר עבורכם תהיה הלופט.

אירוע בוילה יכול להיות מאין אירוע מתגלגל בו חגיגות בת המצווה נמשכות גם ליום למחרת. תוכלו לערוך מסיבת בת מצווה בערב לחברים ובני המשפחה הצעירים. למחרת לערוך אירוע צהריים סולידי יותר עבור בני המשפחה ואורחים מבוגרים.

אפשרות נוספת היא לחגוג בוילה את אירוע הבת מצווה עם כל המוזמנים. למחרת בבוקר להתעורר עם כל בני המשפחה הקרובה לארוחת בוקר ופינוקים בפסיליטיס שהוילה מציעה. אפשרות הלינה יכולה להיות גם פתרון מצויין עבור בני משפחה המגיעים לאירוע ממקום רחוק.

שירותים נוספים להם תדרשו בוילה: די.ג׳יי, קייטרינג, השכרת שולחנות וכסאות במידת הצורך, עיצוב המקום או החצר.

יאכטה

יאכטה בים

מה שהיה שייך פעם רק לעשירים ולעשירון העליון, היום כבר זמינה לקהל הרחב. מסיבות בת מצווה על יאכטות מפנקות הן טרנד חדש שצבר תאוצה. הפלגה על יאכטה בהחלט תשאיר טעם של עוד עבור האורחים.

גודל היאכטה ישתנה בהתאם לכמות המוזמנים שלכם ולפינוקים והאטרקציות אותם תרצו להוסיף לאירוע. ישנה האפשרות לשכור יאכטה המכילה בין 20-40 אנשים. אופציה יקרה יותר היא יאכטה יוקרתית שמכילה כמות גדולה יותר של מוזמנים ופסיליטיס מפנקים.

ניתן לשלב ירידה למים (במידה ומדובר במזג אוויר מתאים), ספורט ימי, עמדת די.ג׳יי ומגשי אוכל מפנקים.

לפני שאתם בוחרים ביאכטה וודאו כי היא מותאמת עבור כמות המוזמנים שלכם לאירוע. במידה ואתם מעוניינים בתוספת קייטרינג או ארוחת שף על היאכטה, בדקו האם החברה מאפשרת זאת והאם היאכטה מותאמת לכך.

פעמים רבות חברות ההשכרה עובדות בשיתוף פעולה עם ספקים שונים ומציעה לכם אטרקציות במחירים אטרקטיביים. בדקו האם החברה מציעה שירותים מסוג זה והאם היא מאפשרת השכרה של ספקים חיצוניים.

חוות אירועים

סוס בחווה

אחד המקומות המושלמים לחגיגה של בת מצווה מקורית ומהנה היא חוות סוסים. החווה משלבת מתחם אירועים או מסעדה עם אפשרות לאטרקציות נוספות במקום. לרוב יהיה מדובר בחווה הנמצאת במקום פסטורלי בטבע כמו קיבוץ או מושב כלשהו בארץ. במקום יכול להיות גן ארועים קטן או מסעדה עם פטיו עץ רחב ובסביבה סוסים, רכבי שטח, משחק לייזר טאג, בריכה ועוד.

מצד אחד ניתן לקיים אירוע בת מצווה סטנדרטי הכולל מוסיקה, ריקודים ואוכל טוב. מצד שני להנות מיום חוויתי במיוחד מלא באטרקציות. האירוע הופך ליום כיף מטורף בו האורחים משחקים לייזר טאג, נהנים בבריכה וכו׳.

חלק מהמקומות מציעים גם לינה בצימרים או במתחם אוהלים ממוזגים ומפנקים. תוכלו להמשיך להנות מהאווירה הכפרית וממגוון האטרקציות גם ביום שלמחרת.

שירותים נוספים להם תדרשו: די.ג׳יי, עיצוב (במידה ותרצו להוסיף מפות, מפיות וקישוטים נוספים). כמו כן מומלץ להוסיף קישוטי בלונים עבור כלת הבת מצווה. בדקו קודם האם המקום מציע עיצוב בסיסי כלשהו והאם הוא מספק אתכם.

בדקו את התפריט שהמקום מציע לכם, מאחר ולרוב מדובר במסעדה מקומית ולא באולם אירועים עם ארוחות שף. יתכן כי סוג או סגנון האוכל לא יהיה בהכרח לטעמכם. במידת הצורך בדקו עם המקום לגבי השכרה של קייטרינג חיצוני.

מומלץ לברר עם החווה גם לגבי שולחנות, כסאות ומזנונים. האם יש צורך בהשכרה או שמא המקום מספק זאת.

כתבות נוספות בנושא

אולם בת מצווה מעוצב

מקומות לבת מצווה

לבחור מקום לבת מצווה איך תבחרו בין מקומות לבת מצווה? המקום בו מקיימין אירוע, משפיע באופן כמעט מוחלט על אופיו. ישנם כמה מאפיינים שכדאי לכם לקחת

להמשך קריאה »