fbpx

בית

בלוג

ספקים

עלינו

צור קשר

איך לבחור אנשי מקצוע מומחים לבת מצווה?

אירועי בת מצווה הם אירועים שכבר מזמן פרצו את גבולות הבית. אם בעבר נהוג היה לחגוג את מסיבת הבת מצוה בתוך הבית פנימה יחד עם בני משפחה קרובים ועוד כמה חברות, הרי שהיום המסיבה כבר הפכה להיות ממש מיני חתונה. הילדה הזוהרת מתלבשת במיטב המחלצות, שוכרים עבורה אולם אירועים והמסיבה נחגגת בהמון עם כמעט כמו שחוגגים חתונה.

אז אם גם אתם עומדים בצומת הזו והילדה שלכם עומדת לציין יום הולדת 12, אתם בהחלט חייבים להתחיל לשנס מותניים ולתכנן את המסיבה על כל מה שיקרה בה.

איך מתחילים?

תנו לילדה את הבמה!
אז דבר ראשון אתם צריכים לשבת ולסכם עם הילדה על הפורמט של האירוע. למרות שאתם ההורים תשלמו על הכול, עדיין המסיבה היא שך הילדה. כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים על משהו שהילדה לא תהיה מרוצה ממנו, שימו לב ותאמו איתה ציפיות. יש ילדות שיודעות ממש בדיוק מה הן רוצות שיהיה באירוע שלהן ואם הציפיות הללו לא תתממשנה, הן לא באמת תהיינה שבעות רצון וחבל. לעיתים ילדה עשויה לסחוב את הזיכרון של האירוע ה’כושל’ מבחינתה, ממש לכל החיים ואתם לא באמת רוצים שזה יקרה.

על כן, הדבר הכי חשוב זה לוודא כי כל התוכניות שלכם מסונכרנות כדי שהכול בסופו של דבר יהיה מקובל על כל הצדדים.

 אנשי המקצוע שמרימים לכם את האירוע

אחרי שכבר יש לכם את ההגדרה הברורה של האירוע ואתם יודעים מה עליכם לחפש, מגיע המקום להתחיל לבדוק ולברר על אנשי המקצוע שיכינו עבורכם את האירוע. 

חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הניסיון הנדרש לכל תחום בו הם מציעים את השירות שלהם.

כאשר מדובר במסיבת בת מצווה גדולה, אתם זקוקים לכמה וכמה אנשי מקצוע במספר תחומים.

  • קייטרינג – האוכל באירוע הוא מרכיב מאוד דומיננטי באירוע אם לא המרכזי שבהם. כדי שהאירוע יהיה מוצלח, צריך בראש ובראשונה לדאוג לכך שיהיה אוכל טוב. קייטרינג מוצלח הוא כזה שיכין לכם את המנות שביקשתם בשיא הטריות, במידת עשייה מדויקת ובטעמים הכי טובים.
  • צלם – בלי צלם, האירוע לא מתחיל. אתם חייבים לדאוג לכך שאחרי כל ההשקעה שלכם וכל המחשבה על הכנת התפריט לאירוע, יהיה לכל זה הנצחה.

ברור שצילום חייב גם כן להיות איכותי מאוד כדי שהמזכרת תהיה טובה. צילום בת מצווה עם טופ צלמים זהו צילום שיוציא אתכם מרוצים מאוד, גם מהשירות וגם מהתוצאות.

  • אטרקציה לאירוע – באירועים כמו מסיבות בת מצווה, ברור שחייבים גם אטרקציה או תוכנית מרכזית כלשהי. בלי זה, זה פשוט לא מתחיל. חשוב לבחור אטרקציה שהילדה מתחברת אליו וכזו שתצליח לאסוף את כל האורחים באירוע.

עם השקעה בכל הפרטים – המסיבה שלכם תהיה WOW!

כתבות נוספות בנושא